Σάββατο 19 Μαρτίου 2016




 Μια ιστορία σπλάτερ , για όσους πιστούς και  σχολαστικά μελετητές των στοιχείων , που παρατίθενται και επεμβαίνουν για να διορθώνονται τα μύρια όσα κακά .
Κατ ΄αρχάς τα γεγονότα( συμβάντα).
Τις δυο΄τρεις προηγούμενες ημέρες πριν την Αποκριά, βαδίζοντας προς το σπίτι μου , αντιλαμβάνομαι ότι το αυτοκίνητό μου έχει χώρο να πάει λίγο πιο μπροστά , και κατευθύνομαι να το μετακινήσω , τελειώνω και αντιλαμβάνομαι να έχουν εξαφανιστεί τα κλειδιά του σπιτιού μου.
Στην αρχή  ψάχνομαι χωρίς πανικό , μήπως πέσανε στο αυτοκίνητο , όπως βιαστικά 'έριξα μέσα την τσάντα μου , ψάχνω την τσέπη μου , "ανακρίνω " κάποιον άγνωστο , που συνάντησα δυο τρεις φορές ψάχνοντας καθ ΄ οδόν πάνω - κάτω. 
Κουρασμένη από τις άκαρπες συνθήκες ψαξίματος και φωνάζοντας οργισμένη " για όλα τα κακά και τρισάθλια " , που μας συμβαίνουν σ΄αυτή την μη αναπτυγμένη χώρα ,και αφού κοιτούσαν οι περίοικοι με ανάλογα για τον καθένα συναισθήματα, ακούσθηκε κάτι που με ανατρίχιασε.
<< Όταν σου κλέψουν τα κλειδιά , έρχεται και ο θάνατος ή κάπως 'έτσι ," τότε θέλουν ΄να σε (σκοτώσουν) ">>. 
Το επεξεργάστηκα για πολλή ώρα στο μυαλό μου ,αλλά το άφησα μετά , λες και κάτι μπορείς να κάνεις για να το αποτρέψεις στον τόπο ετούτο, που αρκετοί τον αναφέρουν σαν διεφθαρμένη χώρα ,χωρίς αναστροφή και μέλλον.
Τα κλειδιά βρέθηκαν μετά από ώρα στο σπίτι , αλλά έμεινε να κρέμεται η απειλή , αφού το σύστημα λειτουργεί με τους περίεργους κώδικες , που "θυμίζουν " ή σε παραπέμπουν σε " μυστικές λέσχες".
Πέρασαν δυο τρεις ημέρες και την Τρίτη πρωί πρωί  Και να σου το κακό συνέβη .
Ημιτελές βέβαια γιατί  πρωί πρωί  σωριάσθηκα στο πάτωμα με σπασμένα πλευρά και κλήση για το ΕΚΑΒ. 
Κάποτε λέγανε μα σε υπνωτίσανε και έχασες το έδαφος κάτω από τα πόδια σου , εδωδά μοιάζει να κυριολεκτούσαν
Ένας ορθολογικός άνθρωπος θα σκεφτεί , απροσεξία , κακιά στιγμή , ζάλη, κ.α
Ναι , αλλά όλη νύχτα με πηγαίνανε από τον ένα μέρος  στο άλλο , κάπου έψαχνα να βρω να ακουμπήσω για να περάσει η νύχτα , για να αποφεύγω τις  βάρβαρες αναίτιες επιθέσεις εναντίον του ταλαιπωρημένου σώματος.΄ 

Όταν  πετάγεσαι πάνω με φριχτούς πόνους από "χτύπημα στην δεξιά μεριά προς το συκώτι"  στον πανικό σου επάνω , σπρωγμένος από απελπισία , πατάς κάπου και μη ισορροπώντας σκοτώνεσαι , τότε σίγουρα δεν φταίνε οι βασανιστές ;( φαντάσου με κυβέρνηση αριστερή , βασανίζεσαι με αριστερή ευχαρίστηση).
Και μετά τις εξετάσεις στο νοσοκομείο , τις συνταγές και συστάσεις των σαμαρειτών -γιατρών , είσαι πάλι πίσω στα ίδια , σε αφήνουν ένα βράδυ κάπως ήσυχο και την επομένη και όταν θέλεις να πάρεις ΄το παυσίπονο σε χτυπάνε πάλι στην δεξιά πλευρά εκεί έχουν οσμιστεί "καλό αίμα"
Αλλά όταν ηρεμήσεις κάπως από τους πόνους , το μυαλό επεξεργάζεται το μυστήριο δηλητηριώδες αυτό πέσιμο.
Και να το "σκοτεινό μυστήριο "
Πέφτοντας αφού τράβηξα ενστικτωδώς το κεφάλι μπροστά , ακούμπησα με γδούπο στον δεξιό αγκώνα , χτυπώντας κάποια σπλάχνα από την δεξιά μεριά , έπεφτα επιτέλους στο έδαφος .  Εκεί πια με ανακούφιση σκέφτηκα , ότι όλα τέλειωσαν ,χωρίς να χτυπήσω κεφάλι και πλευρά .
Την στιγμή εκείνη , ένα καρύδι από ένα μικρό κουτάκι που βρισκόταν σε μια γωνιά κοντά στην πτώση μου κατρακυλούσε λες και το φύσηξε αέρας από μακρύτερα αριστερά μου και το απίθωσε κάτω από το πλευρό μου.
Όμως την ίδια στιγμή που ένοιωσα κάπως την αμυδρή ενόχληση του καρυδιού κάτω από τα πλευρά μου , ένοιωσα λες και κάποιος έκανε αναρρόφηση στα σπλάχνα μου και τα απίθωσε μετά σουβλίζοντας με επίπονα σαν τρυπάνι , ώσπου ακούσθηκε η ανδρική φωνή υπόκωφα κάπως έτσι " εντάξει σταμάτησε τώρα;;;" , όχι δεν διευκρινιζόταν  καθαρά ο λόγος , πάντως θυμάμαι και πριν όταν έφθασα στο πάτωμα από τους επάνω ορόφους η φωνή μου φάνηκε να λέει  κάτι για την μετακίνηση του καρυδιού.
Μετά, τα αναφερόμενα πιο πάνω, ΕΚΑΒ , ακτίνες , πλευρά ραγισμένα , απορία πως τέτοιο πέσιμο " δικαιολογεί σπασμένα πλευρά;" Αστοχία μου , δεν ξέρω να προστατεύω τον εαυτό μου και την ζωή μου , δεν ζήτησα ιατροδικαστή  , και όλη την διαδικασία που ρίχνει φως στις ?δολοφονικές απόπειρες?
Και τώρα ακόμη ασθενής και μη οδοιπόρος , ανήμπορη να κινούμαι στις περισσότερες κινήσεις , ξανά μανά τα ίδια " θα την ξ αναδείξουμε, δηλ , στην γλώσσα τους , θα την (βάλουμε για να την χτυπάμε με όλα εκείνα που στις προηγούμενες αναρτήσεις μου αναφέρω), αυτή την  φορά άκουσον άκουσον τι εντόπισε η κεραία μου στην συνομιλία τους , ότι τώρα , σήμερα μέχρι πότε # θέλουν συκώτι αυτή τη φορά #.
 Θέλουν να καταστρέφουν τα συκώτια και ότι άλλο έχω αναφέρει από << γυναικόπαιδα αθώα , ριγμένα με το έτσι θέλω του κράτους στον μυστικό ματωμένο πόλεμό τους>>.
Και εγώ ο αθώος "βλάξ" , που έτυχε οι πρόγονοί μου να ζήσουν και πολεμήσουν για αυτή την  χώρα , τους παροτρύνω, κρατώντας με το ένα χέρι την κοιλιά μου , για να προστατεύσω ότι υπάρχει μέσα και με το άλλο γράφοντας πατώντας τα πλήκτρα του υπολογιστή μου  , ΟΤΙ  η κρεαταγορά πουλάει συκωταριές από πολλά σφαγμένα ζώα ΄ χτυπήστε εκεί , αυτά πια είναι σφαγμένα προς πώληση.
Γιατί  , γιατί οι άνθρωποι ;;;; που πέρασαν αιώνες για να σταθούν στα δύο πόδια τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια: