Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΧΡΟΝΙΚΌ ΕΝΟς ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΟΝΤΟς ΘΑΝΑΤΟΥ  ΑΠΌ  ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ.

Μήπως ζω  στην  χώρα του Πινοσέτ και υφίσταμαι αυτά τα βασανιστήρια;
Μήπως οι κυβερνώντες  μας επιφυλάσσουν για το μέλλον τον κόσμο ,που ανέφερε  ο Όργουελ στο βιβλίο τους
Τρεις εβδομάδες πέρασαν από την κατάθεση της μηνύσεως μου στην εισαγγελία για να απαλλαγώ από τους " παρανοϊκούς - βασανιστές;  " κατά  εμέ  , υπηρεσίες που προστατεύουν τον πολίτη  για τους άλλους , που στόχευσαν τη ζωή μου , πέρασαν δύο εβδομάδες από την αποστολή της μηνύσεώς μου στο υπουργείο προστασίας του πολίτη , συν τις τηλεφωνικές ενοχλήσεις μου στο γραφείο του υπουργού , αλλά και στο κυβερνών κόμμα .
Όλοι νίπτουν τας χείρας τους  και εγώ είμαι στα πρόθυρα του υπογεγραμμένου θανάτου μου από τις μυστικές υπηρεσίες ντόπιες και ξένες.
Ξανά στο νοσοκομείο , από τα απανωτά ανά δευτερόλεπτο χτυπήματα στο κεφάλι και στην κοιλιά. Είμαι σε αυτή την κατάσταση , χωρίς την θέλησή μου , με τη βία, έχοντας οι υπηρεσίες τους καταπατήσει κάθε έννοια ανθρωπίνου δικαιώματος σε εμένα . Άυπνοι κάθε δεύτερο βράδυ , να μας βομβαρδίζουν με τα χημικά διασπασμένα αέριά τους( έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ ) και τα ύπουλα χτυπήματα στο σώμα και στο κεφάλι , χωρίς να ξέρεις από που να φυλαχτείς.
Είμαι εν δικαίω και ανήμπορη πια  , αφού δεν υπάρχει προστασία από τον νόμο και το σύνταγμα και είναι εν αδίκω στην πιο βαρβαρότητα που θα φανταζόταν ο άνθρωπος .
Έχουν ασπασθεί τα πιο ύπουλα και βάρβαρα βασανιστήρια και σε όποιον φτωχό ή αδύναμο  ή όποιον δεν έχει τις άκρες για να γλιτώσει και  πέσει στα χέρια τους τον τελειώνουν , άλλον με ανακοπή , άλλον με έμφραγμα , άλλον με καρκίνο ,κ.α.
Τα ανέφερα και στο γραφείο για το κοινό του πρωθυπουργού, αλλά μόνο το άκουσαν.
Η χώρα τάχα μου που εξήγαγε την δημοκρατία , σήμερα και χθες κατ΄επίφαση και στα χαρτιά λέγεται δημοκρατία;.
Δηλ. σε ένα καθεστώς δικτατορίας ή χούντας , θα σε παίρνουμε με τη βία  οι αρχές και θα σε χρησιμοποιούσαν βασανίζοντας με και στο τέλος θα σε βρίσκανε δολοφονημένο ή αυτοκτονημένο.
Με βασανίζουν με τα συγχρονία ύπουλα όπλα τους (χημικά και ότι άλλο αντιλαμβάνεστε) και με οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο θάνατο έιτε αυτοκτωνώντας με , έίτε τα παραπάνω που ανέφερα( εγκεφαλικό , ανεύρισμα , έμφραγμα, καρκίνος).
Ζητώ από τα αρμόδια όργανα  της πολιτείας να επέμβουν και να σταματήσουν αυτή την βαρβαρότητα.  
Ειδάλλως θα τελειώσω με την απορία σε τι χώρα ζο'υμε και ποιός θα μπορέσει να  τηρήσει τους νόμους και να μας προστατεύσει απ΄όλους τους παρανοϊκούς  προστάτες.



Δεν υπάρχουν σχόλια: